søndag den 3. februar 2013

Besøg på AOH messen og nye projekter

I går var min mor og jeg til håndarbejdsmessen i Rødovrehalle.
Det er første gang jeg er på sådan en kreativ messe, så var lidt spændt på hvad jeg kunne forvente.
Den eneste tanke jeg havde gjort mig var dog, at der nok var en masse garn, hækling og strikning.
Det holdt stik, det var der en mass. Jeg var især imponeret over Tante Grøns stand hvor der var en masse flotte projekter.
Det var da også der vi gjorde vores primære køb.

Her til en strikke zigzag vest eller cardigan, det kan jeg ikke helt beslutte mig for. Eller måske som nederdel. Men garn, farver og mønster er på plads, så er det vel bare en detalje, hvad der skal blive ud af det.

Desuden blev der købt lidt garn til nogle køkken håndklæder.


Og sidst men ikke mindst købte jeg hos Fox & Jane zpagetti garn til en kurv eller to.


Tilbage til udbuddet af stande, så syntes jeg det var skuffende at der var så lidt "andet". F.eks. var der kun én stand med lidt papir, det eneste Panduro havde med var lidt til cupcakes.
Der var dog en med nogle lædervarer, en der havde glas og nogle stykker med perler. Men jeg savnede nok lidt nye idéer, noget moderne.





10 kommentarer:

  1. Men meget fine farver garn du har købt :o) Spændende hvad du får lavet af det...
    Jeg når ikke at komme på messen, men det lyder heller ikke som om at jeg er gået glip af så meget!

    God søndag
    Kh Jannie

    SvarSlet
  2. Dejlige køb du fik med dig hjem, glæder mig til at se dine zpaghetti kurve!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, har faktisk allerede lavet en, men det er ikke blevet særlig kønt ved farveskiftene, så det må jeg vist lige læse op på og forsøge mig igen.

      Slet
  3. Det ser godt ud, og dejligt med nye ideer. Jeg var også til messen, og jeg er helt enig! Jeg er ikke den store strikker, så havde håber på at der var lidt mere af alt mulig andet, men det har da gjort det at jeg har kastet mig ud i at hækle! Har aldrig hæklet før så nu ser vi hvordan det går. Næste år må vi tage til messen med vores ideer. God dag til dig. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, næste år får vi vores egen stand med folde lamper. ;-)

      Men så har du da fået lidt med, hvis du kaster dig ud i at hækle!
      Kan forøvrigt anbefale Drops, der har en masse gode instruktionsvideoer: http://www.garnstudio.com/lang/dk/video.php?sort=&thumbnails=&categoryid=2

      Slet
    2. Jep lige præcis! ;-) . Ej tusind tak det vil jeg kigge på. Øver mig stadig.

      Slet
  4. Christina, jeg fik din mail om prisliste, men ikke din adresse. Kan du ikke sende adr. til kunstner.bettinaholst@gmail.com :-)

    SvarSlet
  5. Hei! Og takk for kommentar inne hos meg:) Jeg forstår riktig godt dansk:) Jeg leser både Boligmagasinet og Boligliv så det går liksom mer under huden nå, hihi. + at dansk skriftspråk ikke er så ulikt norsk. Det er vel kanskje noen små ord som er veldig ulikt norsk eller motsatt betydning. Det danske ordet grine, betyr vel "smile" (Engelsk), men på norsk betyr å grine "cry". Veldig morsomt i grunn:D

    Jeg har aldri vært på en slik messe som du nevner, men jeg kan godt forstå at det er litt kjedelig når det ikke vises noe "nytt" eller moderne. Jeg leste i vårkatalogen til Panduro og der var et litt den der "sett det før"- følelsen. Det er vel her vi bloggere må være kreative og skape nye ting med det vi kan kjøpe i hobbybutikker:)

    Håper du forstår min norsk!:)

    Maya

    SvarSlet
  6. Og foresten, synd jeg ikke rakk å få med meg DIY til Origamilampene, hihi. De er dritpene!!!

    SvarSlet