tirsdag den 1. januar 2013

Velkommen 2013

Frk. Jensen har skudt det nye år igang med en lille udfording; Lav et billede, hvori det nye årstal, 2013 indgår.
Og selvom min mand har fødselsdag i dag (deraf flagene), hvad skal man så ellers lave d.1. januar?! Vi slapper som så mange andre af, og venter med at holde fødselsdag til næste weekend.

Et af mine nytårsfortsæt er at lege lidt med billedetagning og blive bedre til det. Så dette var jo en fin udfordring, på en dag med god tid og manden på sidelinien, som har lidt mere styr på diverse kameraindstillingerne.

Billederne med kagen blev taget i første forsøg, og kan bedst lige billede 4. Men der kom tretten ikke helt med. Så måtte i gang med andet forsøg - selvom kagen var blevet spist. *G*









1 kommentar:

  1. Jeg synes at dit bidrag er super fint, deltog også selv:)

    Altid sjovt med lidt Blogland sjov, og så kan man finde nye fine blogge, man ikke før kendte til.

    Har meldt mig som fast, kig også gerne ind til mig:)

    SvarSlet

UA-51055324-1