tirsdag den 20. november 2012

Adventsdekoration

Så er årets juledekorationer lavet (og der er taget snyd-hul på dem). :-)

Jeg fald over de lækre espressokopper fra Design Letters, men syntes de var ret små og lidt dyre.
I stedet har jeg lavet en copy-cat, pyntet med mos, kogler, perler og bambier.
Hækle-"dugen" (hvad hedder sådan en egentlig?) er et arvestykker fra mandens mormor.

Potterne er lavet således:
Jeg fandt nogle små potteskjulere i Silvan, en pæn skrift type i Word (Century Gothic) og noget sort elektrikertape. Det havde været mere ideelt med noget sort wallsticker.
Jeg printede tallene ud og tegnede dem over på noget bagepapir og brugte ellers den fremgangsmåde Kirkesjov beskriver.












12 kommentarer:

  1. Det er helt sikkert den fineste adventskrans jeg har set længe! ;)

    SvarSlet
  2. Ej, en fed idè! Den må jeg da vidst lige låne... Jeg har nemlig haft svært ved at finde en passende adventskrans.

    SvarSlet
  3. Mange tak, jeg er også glad for den og i låner bare idéen. ;-)
    Send gerne et link, hvis/når I får den lavet.

    SvarSlet
  4. Ej hvor ser det dejligt og hyggeligt ud! Så smukt lavet og idérigt, og billig løsning endda :-) smuk flakon iøvrigt! Ha en dejlig uge

    SvarSlet
  5. Hvor er det blevet fint - jeg overvejer stadig hvordan min skal se ud i år :-) Tror dog ikke at min juleelskende mand hopper på en lignende, men så må jeg jo bruge inspirationen i en anden sammenhæng :-)

    SvarSlet
  6. Den er rigtig sød - jeg har endnu ikke lavet en, men må jo snart i gang.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ligesom en naturlig deadline - der ligger lige om hjørnet. ;-)

      Slet

UA-51055324-1